.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاندیدا برای تبلیغات از فضای تعیین‌شده استفاده کنند
فرماندار مرکز حوزه انتخابیه مازندران گفت: توصیه می‌کنیم نامزدهای انتخابات از فضاهایی که برای نصب پوستر تهیه کردیم، استفاده کنند.

به گزارش شمال نیوزبه نقل از روابط عمومی فرمانداری ، احمد حسین‌زادگان در نشست با نمایندگان نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در مازندران، اظهار کرد: انتخابات مجلس خبرگان مهم‌ترین انتخابات در کشور است و این به واسطه خدماتی است که این مجلس به کشور ارائه می‌کند و همچنین کاندیداها هم از فقهای شاخص و برجسته هستند.

وی با اشاره به آغاز زمان قانونی تبلیغات مجلس خبرگان رهبری از 22 بهمن‌ماه، افزود: مشکلی از نظر تبلیغات مجلس خبرگان نداریم چون نامزدهای انتخابات در این حوزه، از فقهای شاخص هستند و مسئولان ستاد این افراد هم از جایگاه سیاسی و اجتماعی برخوردار بوده و سابقه کار انتخاباتی دارند.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه مازندران با بیان اینکه رفتار متوازن در برخورد با همه کاندیداها داریم، گفت: چهره‌های شاخص در تراز ملی، از مازندران نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری شده‌اند و مسئولان ستاد در مدیریت تبلیغات به‌گونه‌ای عمل کنند که خدشه‌ای به وجهه فقهی این افراد وارد نشود.

این مسئول با اشاره به اینکه قانون، معیار و ملاک ما در تعامل با نامزدهای انتخابات است، تصریح کرد: توصیه می‌کنیم نامزدهای انتخابات از فضاهایی که برای نصب پوستر تهیه کردیم استفاده کنند.

فرماندار ساری با بیان اینکه در روزهای نخست آغاز تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان رهبری، به برخی تذکر لسانی دادیم که تبلیغات با توجه به قانون صورت گیرد، ادامه داد: تعامل دوستانه با مجموعه ستادها داریم و از افرادی که قانون را رعایت کردند، تشکر می‌کنیم و اجرای قانون، تبلیغات مثبت برای کاندیداهایی است که به شکل قانونی در تبلیغت ورود پیدا کرده‌اند.

حسین‌زادگان با اشاره به اینکه تبلیغاتی که قانونمند نباشد تبعات منفی برای نامزدهای انتخابات دارد، خاطرنشان کرد: توقع ما بر این بود که نمایندگان همه نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان مازندران در این جلسه شرکت می‌‎‌کردند.

وی در پایان گفت:‌ تخلفات را به ما گزارش دهید تا به افراد تذکر دهیم.‌

منبع:فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.